کد خبر : 202571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 15:56

کال تو اکشن چیست و چگونه در نوشتن رپورتاژ آگهی به ما کمک می کند؟

کال تو اکشن چیست و چگونه در نوشتن رپورتاژ آگهی به ما کمک می کند؟

کال تو اکشن  یا (CTA) یک اصطلاح بازاریابی برای  طراحی و نوشتن خرید رپورتاژ دائمی یا تبلیغات است که که مخاطب را وادار می کند تا اقدام به خرید فوری کند. CTA اغلب با استفاده از کلمات یا عبارات در اسکریپت های فروش، پیام های تبلیغاتی یا صفحات وب گنجانده می شوند.     کال

کال تو اکشن  یا (CTA) یک اصطلاح بازاریابی برای  طراحی و نوشتن خرید رپورتاژ دائمی یا تبلیغات است که که مخاطب را وادار می کند تا اقدام به خرید فوری کند. CTA اغلب با استفاده از کلمات یا عبارات در اسکریپت های فروش، پیام های تبلیغاتی یا صفحات وب گنجانده می شوند.

 

 

کال تو اکشن در نوشتن رپورتاژ آگهی فراخوانی برای اقدام (CTA) دستورالعملی به مخاطب است که برای برانگیختن پاسخ فوری، معمولاً از یک فعل ضروری مانند «اکنون تماس بگیرید»، «بیشتر بدانید» یا «امروز از یک فروشگاه دیدن کنید» استفاده می‌کند. انواع دیگر فراخوان‌ها ممکن است دلایل محکمی را برای خرید فوری چنین پیشنهادی که فقط برای مدت محدودی در دسترس است در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد (مثلاً «پیشنهاد باید به‌زودی منقضی شود»؛ «حوادث محدود موجود است») یا یک معامله ویژه که معمولاً با یک زمان همراه است. محدودیت (مثلاً “قبل از نیمه شب سفارش دهید تا یک هدیه رایگان همراه با سفارش خود دریافت کنید”؛ “دو عدد به قیمت یک نفر فقط برای ۵۰ تماس گیرنده اول”). کلید یک فراخوان قدرتمند این است که به جای به تعویق انداختن تصمیمات خرید، دلایل قانع کننده ای برای خرید فوری به مصرف کنندگان ارائه دهید. یک CTA می‌تواند یک درخواست ساده و غیرمجاز مانند “رنگ را انتخاب کنید” یا “این ویدئو را تماشا کنید” یا درخواستی بسیار سخت‌تر باشد. یک CTA آشکار می تواند درخواستی برای مصرف کننده برای خرید یک محصول یا ارائه اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس باشد. یک CTA اغلب به شکل یک تصویر دیجیتال است که منجر به نزدیک شدن به خرید می شود. «اینجا را کلیک کنید»، «اکنون دانلود کنید» و «بیشتر بدانید»، همگی نمونه‌هایی از CTAهایی هستند که مصرف‌کنندگان آنلاین با آن‌ها آشنا هستند.  

 

بسیاری از مواد بازاریابی مانند نوشتن رپورتاژ آگهی  بروشورها، آگهی‌ها، کاتالوگ‌ها، کمپین‌های ایمیلی نیز از فراخوان برای اقدام استفاده می‌کنند. چنین دستورالعمل هایی طراحی شده اند تا به مصرف کنندگان نشان دهند که چگونه گام بعدی را بردارند و احساس فوریت را در مورد پیشنهاد ایجاد کنند.  

 

طبق مطالعات بای رپورتاژ نمایندگان فروش موفق مدت‌هاست متوجه شده‌اند که کلمات و عبارات خاص پاسخ‌های مطلوبی را از مشتریان بالقوه دریافت می‌کنند و به زودی یاد می‌گیرند که بهترین خطوط را در اسکریپت‌های فروش موثر بگنجانند. زمین های فروش هوشمندانه اغلب شامل یک سری CTA های کوچک است که منجر به یک CTA نهایی می شود. این CTAهای کوچکتر الگویی از رفتار ایجاد می کنند که پیگیری را برای مخاطب آسان تر می کند تنها با یک CTA آخر، درخواست سخت تری را تکمیل کند، نسبت به درخواست بدون زمینه. یک مثال می تواند خرید یک ساعت طراح باشد. فروشنده ممکن است از مصرف کننده بخواهد که یک سبک، سپس رنگ، اندازه و حتی یک حکاکی شخصی را انتخاب کند.  هنگامی که مشتری طرح شخصی سازی شده را مشاهده می کند، به احتمال زیاد مستعد تکمیل خرید است. نماینده فروش می تواند فروش را با پرسیدن “امروز نقدی یا اعتباری” ببندد؟

 

 رپورتاژ آگهی  پیام‌های تبلیغاتی، به‌ویژه پیام‌های تبلیغاتی با پاسخ مستقیم، اغلب از فراخوان‌ها برای اقدام استفاده گسترده می‌کنند. کلید یک فراخوان قدرتمند این است که به جای به تعویق انداختن تصمیمات خرید، دلایل قانع کننده ای برای خرید فوری به مصرف کنندگان ارائه دهید. مقاله‌ای در وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که به دلیل تمایل بازاریابان به نتایج آنی و قابل اندازه‌گیری، بروز فراخوان‌ها برای اقدام در تبلیغات تلویزیونی در حال افزایش است.

 

در طراحی وب، یک CTA ممکن است یک بنر، دکمه، یا مقداری گرافیک یا متن در یک وب‌سایت باشد که از کاربر ترغیب می‌کند تا روی آن کلیک کند و یک قیف تبدیل را ادامه دهد. این بخش مهمی از بازاریابی ورودی و همچنین بازاریابی مجوز است، زیرا فعالانه تلاش می کند تا کاربر را به سرنخ و بعداً به مشتری تبدیل کند. هدف اصلی یک CTA یک کلیک یا اسکن در مورد یک کد QR است و موفقیت آن را می توان با نرخ کلیک اندازه گیری کرد، یک فرمول نرخ تبدیل که تعداد کلیک ها را در زمان های CTA محاسبه می کند. دیده می شود.  راه دیگر برای آزمایش اثربخشی CTA استفاده از تست A/B است که در آن چندین گرافیک به کاربران ارائه می‌شود و گرافیک با بالاترین میزان موفقیت به صورت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. 

فراخوان برای اقدام اغلب در بازاریابی ایمیلی استفاده می‌شود، شکلی از رسانه‌ای که مستقیماً برای مصرف‌کنندگان ارسال می‌شود و معمولاً آگاهی را برای فروش، رویداد، تبلیغ یا انتشار افزایش می‌دهد. در حالی که مشتریان رضایت می‌دهند که شرکت از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرد، تماس برای اقدام باید قوی باشد تا در صندوق ورودی مهم تلقی شود. فراخوان اقدام معمولاً در خط موضوع گنجانده می شود تا علاقه مصرف کنندگان را برای باز کردن ایمیل جلب کند.

 

فراخوان‌ها برای اقدام با تکامل جامعه تکامل می‌یابند. این مفهوم بیش از حد حول مصرف کننده متمرکز است و باید با مصرف کننده در جایی که هستند ملاقات کند نه اینکه به مصرف کننده پیشنهاد دهد رفتار خود را با کسب و کار یا شرکت تنظیم کند. متخصصان بازاریابی باید از رویدادهای جاری و نحوه واکنش بازار هدف آنها به رویدادهای گفته شده مطلع باشند تا از ارسال پیام مناسب دعوت به اقدام خود در رابطه با زمینه اطمینان حاصل کنند. رویدادهای آسیب زا شدید ممکن است باعث شود که دعوت به اقدام کمتر مرتبط با تجارت و جامعه باشد. از سوی دیگر، بازاریابان باید تغییرات جالبی را در مخاطبان هدف خود نیز مشاهده کنند. هنگامی که یک مخاطب بیشتر با یک فعالیت یا روند درگیر می شود، بازاریابان باید پیام های فراخوان را توسعه دهند و با استفاده از علایق جدید خود با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

دعوت به اقدام می تواند مستقیم و غیرمستقیم باشد. استدلال Pathos یک تاکتیک قوی و غیرمستقیم است که بازاریابان برای ارتباط عاطفی مشتریان با پیام خود استفاده می کنند. در حالی که ممکن است مصرف‌کننده مستقیماً از طریق خرید با شرکت ارتباط برقرار نکند، یک ارتباط عاطفی مثبت از طریق دعوت به اقدام، کسب‌وکار را در ذهن مصرف‌کننده نفوذ می‌کند و ممکن است منجر به خریدهای آینده یا وفاداری به برند شود. این یک تصور غلط رایج است که خرید مهمترین نتیجه از فراخوان برای اقدام است، تعامل عاطفی برای وفاداری به برند می تواند به همان اندازه ضروری باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیزل ژنراتور

فرکانس متر عقربه‌ای

تعمیر سروو موتور

زيرنويس فيلم‌ها و سريال‌ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

تعمیر گیربکس چری

صندل دمپایی عمده قم

آموزش حسابداری

قیمت چوب پلاست

mymember

سابسکرایب یوتیوب

خرید کمربند طبی کشی

کک نفتی

شیشه اتومبیل پونک

تخت دونفره

خرید دمپایی عمده

مجله پزشکی

سابسکرایب یوتیوب

اتصالات پنوماتیک

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی