کد خبر : 209638
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1404 - 19:38

Nightmare Google: چگونه یک اسپینوف جستجو می تواند وب را بازسازی کند

Nightmare Google: چگونه یک اسپینوف جستجو می تواند وب را بازسازی کند

برایان براون ، مدیر ارشد تجارت شجاع ، تلاش برای کاهش قدرت Google در واقع می تواند آن را به انحصارهای جدید در هوش مصنوعی اعطا کند. براون گفت: “ناگهان ، شما یک صدای یکپارچه از حقیقت در تمام LLM ها ، در تمام وب ، خواهید داشت.” اگر محصول نبودید چه می کنید؟ اگر


برایان براون ، مدیر ارشد تجارت شجاع ، تلاش برای کاهش قدرت Google در واقع می تواند آن را به انحصارهای جدید در هوش مصنوعی اعطا کند. براون گفت: “ناگهان ، شما یک صدای یکپارچه از حقیقت در تمام LLM ها ، در تمام وب ، خواهید داشت.”

اگر محصول نبودید چه می کنید؟

اگر برچسب زدن به سفید Google ، حتی با هزینه سایر شاخص ها ، گزینه های بیشتری را در بازار به بازار عرضه کند – حتی برخی از آنها حتی برخی از تمرکز های گوگل را نیز بر تبلیغات نشان می دهند. شما الان زیاد از آن نمی بینید.

برای اکثر افراد ، جستجوی وب یک سرویس رایگان است که توسط تبلیغات پشتیبانی می شود. Google ، Brave ، Duckduckgo و Bing تمام نمایش داده های جستجو را که می خواهید به صورت رایگان ارائه می دهند ، زیرا آنها می خواهند چشم های چشم را ارائه دهند. اغلب گفته می شود ، اما درست است: اگر هزینه آن را پرداخت نمی کنید ، شما محصول این ترتیب است که بنیانگذار Kagi را آزار می دهد.

Prelovac گفت: “برای چیزی که به اندازه مصرف اطلاعات مهم است ، نباید بین من و اطلاعات واسطه ای وجود داشته باشد ، به خصوص موردی که سعی در فروش چیزی برای من دارد.”

نتایج جستجوی KAGI تأثیر منفی رژیم تبلیغاتی امروز را تأیید می کند. کاربران KAGI با تعداد زیادی از تبلیغات و ردیاب ها ، هشدار را در کنار نتایج مشاهده می کنند. به گفته Prelovac ، این تا کنون قوی ترین نشانه ای است که نتیجه آن از کیفیت پایین برخوردار است. این نماد همچنین به شما امکان می دهد شیوع چنین سایتهایی را در نتایج شخصی خود تنظیم کنید. می توانید یک سایت را از بین ببرید یا آن را کاملاً پنهان کنید ، که در عصر ClickBait یک گزینه ارزشمند است.

جستجوی Kagi کنترل زیادی به شما می دهد.

اعتبار: رایان ویتوام

جستجوی Kagi کنترل زیادی به شما می دهد.


اعتبار: رایان ویتوام

رویکرد پرداخت شده Kagi برای جستجو ، رابطه خود را با داده های شما تغییر می دهد. Prelovac گفت: “ما به معنای واقعی کلمه به داده های کاربر احتیاج نداریم.” “اما این تنها این نیست که ما به آن احتیاج نداریم. این یک مسئولیت است.”

Prelovac اعتراف کرد که دریافت افراد برای پرداخت جستجو “واقعاً سخت” است. با این وجود ، او معتقد است که جستجوی پشتیبانی تبلیغاتی یک بن بست است. وی گفت ، بنابراین کاگی در ۵ یا ۱۰ سال در حال برنامه ریزی برای آینده است که تعداد بیشتری از مردم متوجه شده اند که هنوز “برای جستجوی تبلیغات” با زمان بهره وری از دست رفته و داده های شخصی “پرداخت می کنند”.



لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دریافت سریع کد اقتصادی

خرید دیزل ژنراتور ولوو

آزمایش دی ان ای برای اثبات فرزند

ایمپلنت دندان توسط پروفسور آرش عزیزی

چگونه پینگ بازی را کاهش دهیم؟

پالت پلاستیکی

ثبت شرکت

چوب پلاست

زيرنويس فيلم‌ها و سريال‌ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

خرید دمپایی عمده

خرید رپورتاژ آگهی