کد خبر : 208916
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 12:04

پاسخ گوگل به اینکه چرا یک سایت با وجود سئوی خوب رتبه نمی دهد؟

پاسخ گوگل به اینکه چرا یک سایت با وجود سئوی خوب رتبه نمی دهد؟

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو جان مولر از گوگل به این سوال پاسخ داد که چرا سایتی با “سئوی خوب” رتبه بندی نمی کند، حتی زمانی که رقابت کم وجود دارد. پاسخ او ممکن است در ابتدا بحث برانگیز به نظر برسد، اما سخنان او

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو جان مولر از گوگل به این سوال پاسخ داد که چرا سایتی با “سئوی خوب” رتبه بندی نمی کند، حتی زمانی که رقابت کم وجود دارد. پاسخ او ممکن است در ابتدا بحث برانگیز به نظر برسد، اما سخنان او قابل تامل است.

سئو خوب اما رتبه بندی ضعیف؟

هیچ تعریف مشخصی از سئوی “خوب” وجود ندارد زیرا نحوه درک افراد از سئو بستگی به این دارد که آنها آن را از کجا یاد گرفته اند و مدت زمانی است که آن را انجام می دهند.

 

معنای سئوی “خوب” به تجربه، دانش و مهارت شخصی که آن تماس را انجام می دهد بستگی دارد.

 

آگاهی از چیزهایی که نمی داند تا زمانی که شکست به وضوح نشان دهد که شکاف دانش وجود دارد دشوار است.

 

این یکی از راه‌های نگاه کردن به متن سوالی است که جان مولر به آن پاسخ داد.

 

جان از این موضع به آن پاسخ داد که شاید آن شخص می داند دارد چه کار می کند.

 

چرا یک سایت با وجود سئوی خوب رتبه ضعیفی دارد؟

شخصی که این سوال را می پرسد ناامید شده است زیرا در شرایطی قرار دارد که رقابت کم است و آنچه را که احساس می کند “سئوی خوب” است، اعمال کرده است.

 

آنها پرسیدند:

 

چرا سایت من با وجود رقابت کم و سئوی خوب رتبه بندی نمی کند؟

 

من نقشه سایت، صفحات ایندکس شده، محتوای به روز شده، بک لینک و بهینه سازی روی صفحه دارم.

 

اما سایت من هنوز در ۲۰۰ نتیجه برتر برای کلمات کلیدی من نیست.

 

جان مولر ابتدا با تشخیص نقص توصیه های گوگل در مورد سئو پاسخ داد.

او می‌گوید که توصیه‌های گوگل بیشتر به جنبه‌های فنی سئو مانند داده‌های ساختاریافته، سرعت صفحه و کیفیت محتوا متمایل است، اما نه چندان در مورد ارتقای سایت.

 

مولر پاسخ داد:

 

“من اغلب این نوع سوال را می بینم.

 

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، گوگل تمایل دارد روی جنبه های فنی مختلف تمرکز کند، اما شما باید کارهای بیشتری انجام دهید.

 

مولر سپس به بخشی که گوگل واقعاً در مورد آن صحبت نمی کند، یعنی ارتقای سایت، اشاره کرد.

 

او ادامه داد:

 

یک راه خوب برای فکر کردن در مورد این، مقایسه آن با دنیای آفلاین است.

 

وقتی صحبت از کتاب می شود، آیا یک عکس روی جلد خوب، یک جمله معقول، غلط املایی کم و یک موضوع خوب به این معنی است که یک کتاب پرفروش خواهد شد؟

 

یا به عنوان یک رستوران، آیا استفاده از مواد اولیه مناسب و آشپزی در یک آشپزخانه تمیز به این معنی است که مشتریان زیادی خواهید داشت؟

 

جزئیات فنی خوب است که به خوبی پوشش داده شود، اما موفقیت بیشتر دخیل است.”

 

ارتقاء و سئو سایت؟

در یک سطح معین، ممکن است احساس کنید که مجبور به بهینه سازی یک سایت و تبلیغ آن هستید.

 

اما تبلیغ یک سایت، اعم از صحبت در پادکست، سخنرانی در کنفرانس ها برای توسعه تماس های مطبوعاتی و صنعتی، رادیو، ساخت ویدیوهای یوتیوب، تبلیغات، همه بخشی از تبلیغ سایت است.

گفته می‌شود، اگر سایتی نتواند رتبه خوبی برای کلمات کلیدی با رقابت کم کسب کند، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که شاید هنوز چیزهای بیشتری در مورد SEO برای یادگیری وجود داشته باشد.

 

همیشه ذهن خود را در مورد SEO باز نگه دارید و تصور نکنید که قبلاً آن را می دانید. بیش از ۲۰ سال تفاوت های ظریف در سئو وجود دارد و می تواند جای تعجب باشد که شکاف های دانش وجود دارد. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دمنوش مصفی خون

کادو شب یلدا

بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف

منابع کنکور 1404

مجله پزشکی دکتریاب

پاتوق فارسی

اتصالات پنوماتیک

تخت دونفره

خرید اقساطی

آخرین و جنجالی ترین اخبار ورزشی

مشکلات مراجعه به داور به جای دادگاه

زيرنويس فيلم‌ها و سريال‌ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

صندل دمپایی عمده قم

خرید دمپایی عمده

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خرید رپورتاژ آگهی