کد خبر : 1513
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 15:14

صندوق‌های بازنشستگی رو به بحران

صندوق‌های بازنشستگی رو به بحران

  مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران گفت:اگر برای بحران صندوق های بازنشستگی چاره ای اندیشیده نشود، خسارات جبران ناپذیری به بارخواهد آمد. رضا جعفری، در مراسم بزرگداشت تکریم خانواده و  بازنشستگان صندوق کشوری که روز چهارشنبه در ساری برگزار شد با اشاره به وضع بحرانی صندوق‌های بازنشستگی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ صندوق بازنشستگی

صندوق‌های بازنشستگی رو به بحران

  مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران گفت:اگر برای بحران صندوق های بازنشستگی چاره ای اندیشیده نشود، خسارات جبران ناپذیری به بارخواهد آمد.

رضا جعفری، در مراسم بزرگداشت تکریم خانواده و  بازنشستگان صندوق کشوری که روز چهارشنبه در ساری برگزار شد با اشاره به وضع بحرانی صندوق‌های بازنشستگی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور داریم که اگر مورد حمایت قرار نگیرند و بحران های پیش روی آنها حل نشود؛ برای ادامه فعالیت و خدمت رسانی با چالش روبرومی‌شوند.

وی با اشاره  به ماهیت بیمه‌ای صندوق های بازنشستگی خاطرنشان‌کرد: صندوق‌های بیمه‌ای در بحث حمایتی و پوشش هزینه ها کارکرد داشته و برای آن که خدمت ارایه کنند باید به ازای هر ۸ نفر شاغل به یک بازنشسته خدمت ارایه کنند در حالی که اکنون وضعیت به گونه ای دیگر است و در اکثر موارد با مشکلات پرداخت مواجه هستند.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری گفت: در برنامه ششم توسعه سه نوع بحران پیش بینی شده که بحران صندوق های بازنشستگی یکی از آنهاست و درحال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد حقوق بازنشستگان کشوری توسط دولت پرداخت می شود.

جعفری وضعیت صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی  را بهتر از صندوق های کشوری دانست و ادامه داد: درحال حاضر به ازای ۳۸ هزار و ۵۰ نفر شاغل، ۷۸ هزار و ۱۲۳ نفر بازنشسته در مازندران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
مجلس منابع مالی را تامین می کند

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی این مراسم با اشاره به اینکه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دائمی خواهد شد اظهار کرد: مهم ترین هدف مجلس و دولت انقلابی باید حل مشکلات پیش روی بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه های تولید باشد.

وی با اشاره افزایش فاصله طبقاتی و اختلاف حقوق بازنشستگان و شاغلین خاطرنشان کرد: در این راستا دولت دوازدهم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان  را اجرایی کرد.

نماینده ساری با بیان اینکه دائمی شدن طرح  همسان‌سازی حایز اهمیت است، گفت: بازنشستگان پس از سالها کار و تلاش در رفاه و آسایش به سرببرند و در این راستا مجلس وظیفه دارد منابع مالی آن را مشخص و تصویب نماید.

زارعی افزود: مجلس، دولت و قوه قضاییه انقلابی باید از عملکرد احساسی دوری کرده  و مسئولان انقلابی در هر عرصه ای باید بی هیچ چشم داشتی به مردم خدمت کنند و منافع مردم را برمصالح شخصی ترجیح دهند.

وی گفت: همه مسئولان در برابر تلاش و از خودگذشتگی بازنشستگانی که برای اعتلاء و سربلندی نظام و انقلاب از جان مایه گذاشته اند وظیفه داشته برای اقتدار نظام و مردم تلاش کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

تعمیر گیربکس چری

صندل دمپایی عمده قم

آموزش حسابداری

قیمت چوب پلاست

mymember

سابسکرایب یوتیوب

خرید کمربند طبی کشی

کک نفتی

شیشه اتومبیل پونک

تخت دونفره

خرید دمپایی عمده

مجله پزشکی

سابسکرایب یوتیوب

سلفون opp

خرید کلاه کاسکت

دستگاه تزریق پلاستیک

خرید تجهیزات پزشکی

اتصالات پنوماتیک

خرید دمپایی عمده

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی