کد خبر : 209566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1404 - 18:59

دارندگان مجوز دائمی VMware نامه های متوقف و دیسپت از Broadcom دریافت می کنند

دارندگان مجوز دائمی VMware نامه های متوقف و دیسپت از Broadcom دریافت می کنند

Ars Technica تأیید کرده است که Broadcom نامه های متوقف و Desist را به صاحبان مجوزهای دائمی VMware با قراردادهای پشتیبانی منقضی شده ارسال کرده است. Broadcom به دنبال کسب VMware در نوامبر ۲۰۲۳ ، فروش مجوز VMware را به پایان رساند. کاربران دارای مجوزهای دائمی هنوز هم می توانند از نرم افزاری که خریداری



Ars Technica تأیید کرده است که Broadcom نامه های متوقف و Desist را به صاحبان مجوزهای دائمی VMware با قراردادهای پشتیبانی منقضی شده ارسال کرده است.

Broadcom به دنبال کسب VMware در نوامبر ۲۰۲۳ ، فروش مجوز VMware را به پایان رساند. کاربران دارای مجوزهای دائمی هنوز هم می توانند از نرم افزاری که خریداری کرده اند استفاده کنند ، اما آنها قادر به تمدید خدمات پشتیبانی نیستند ، مگر اینکه یک قرارداد از قبل موجود داشته باشند که آنها را قادر به انجام این کار می کند. این اقدام بحث برانگیز با هدف سوق دادن کاربران VMware به خرید اشتراک محصولات VMware همراه به گونه ای است که هزینه های مرتبط ۳۰۰ درصد یا در برخی موارد بیشتر افزایش یافته است.

برخی از مشتریان تصمیم به ادامه استفاده از VMware پشتیبانی نشده ، غالباً در مورد گزینه های دیگر ، مانند رقبای VMware یا Devirtualization.

طی هفته های گذشته ، برخی از کاربرانی که WMWare را پشتیبانی نمی کنند ، گزارش داده اند که نامه های متوقف و دسیست را از Broadcom به آنها اطلاع می دهند که قرارداد آنها با VMware و بنابراین ، حق دریافت خدمات پشتیبانی ، منقضی شده است. نامه [PDF]، بررسی شده توسط ARS Technica و به امضاء مدیر عامل Broadcom مایکل براون ، به کاربران می گوید که آنها می خواهند از هرگونه نسخه/به روزرسانی تعمیر و نگهداری ، نسخه های جزئی ، نسخه های عمده/نسخه های به روزرسانی ، پیشرفت ها ، اصلاحات ، رفع اشکال یا تکه های امنیتی ، صرفه جویی در تکه های امنیتی روز صفر ، صادر شده از زمان پایان قرارداد پشتیبانی خود را متوقف کنند.

این نامه به کاربران می گوید که اجرای هرگونه به روزرسانی “گذشته از تاریخ انقضا باید بلافاصله حذف شود/از بین برود” ، افزود:

هرگونه استفاده از چنین پشتیبانی از تاریخ انقضا ، نقض موادی توافق نامه با VMware و نقض حقوق مالکیت معنوی VMware است که به طور بالقوه منجر به ادعاهای مربوط به خسارت های افزایش یافته و هزینه وکلا می شود.

دین کلپیتس CTO به ARS گفت: برخی از مشتریان گروه فناوری اطلاعات ، گروه IT ، یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده (MSP) در کانادا ، این نامه را دریافت کرده اند ، با وجود عدم دریافت به روزرسانی VMware از زمان انقضا قراردادهای پشتیبانی آنها ، CTO Dean Colpitts به ARS گفت. به گفته وی ، یکی از مشتری ها شش روز پس از اتمام قرارداد پشتیبانی آنها ، نامه ای دریافت کرد.

به طور مشابه ، کاربران آنلاین گزارش داده اند که نامه های متوقف و Desist را دریافت کرده اند ، حتی اگر از زمان از دست دادن پشتیبانی VMware به روزرسانی صادر نکرده اند. یکی از کاربران در انجمن انجمن SpiceWorks از دریافت چنین نامه ای خبر داد حتی اگر آنها از VMware و به ProxMox مهاجرت کرده اند.



لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دریافت سریع کد اقتصادی

خرید دیزل ژنراتور ولوو

آزمایش دی ان ای برای اثبات فرزند

ایمپلنت دندان توسط پروفسور آرش عزیزی

ترک زولپیدم

چگونه پینگ بازی را کاهش دهیم؟

پالت پلاستیکی

ثبت شرکت

چوب پلاست

گرماتاب

سرویس چوب و لوازم خانگی رو گرون نخر

زيرنويس فيلم‌ها و سريال‌ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

خرید دمپایی عمده

خرید رپورتاژ آگهی