[ad_1]
تلویزیون های اپل که TVOS 14.5 را اجرا می کنند و بعداً با نیاز به چنین برنامه هایی برای درخواست مجوز قبل از ردیابی کاربران ، ردیابی برنامه شخص ثالث را دشوارتر می کند.
اپل می گوید: “اگر از برنامه بخواهید که ردیابی نکنید ، توسعه دهنده برنامه نمی تواند به شناسه تبلیغات سیستم (IDFA) دسترسی پیدا کند ، که اغلب برای ردیابی استفاده می شود.” “برنامه همچنین مجاز نیست فعالیت شما را با استفاده از اطلاعات دیگری که شما یا دستگاه شما را مشخص می کند ، مانند آدرس ایمیل خود ، ردیابی کنید.”
کاربران می توانند به تنظیمات Apple TV دسترسی پیدا کرده و توانایی برنامه های شخص ثالث را برای درخواست ردیابی غیرفعال کنند. با این حال ، اپل می تواند با فعال کردن این تنظیم به طور پیش فرض ، حریم خصوصی را بیشتر کند.
Apple TV همچنین به کاربران امکان می دهد کنترل کنند که برنامه ها می توانند به عملکرد بلوتوث ، عکس ، موسیقی و داده های HomeKit (در صورت کاربرد) و میکروفون از راه دور ، به عملکرد بلوتوث Set-Top Box دسترسی پیدا کنند.
RJ Cross ، مدیر برنامه حفظ حریم خصوصی مصرف کننده در گروه تحقیقات علاقه عمومی (PIRG) گفت: “مدل اصلی تجارت اپل به فروش تبلیغات هدفمند وابسته نیست ، بنابراین انگیزه کمتری برای برداشت و کسب درآمد از داده های باورنکردنی شما دارد.” “من شخصاً بیشتر از سایر شرکتهای فنی به آنها به داده های خود اعتماد دارم.”
اگر داده های تحلیلی را به اشتراک بگذارید ، چه می کنید؟
اپل می گوید ، اگر به Apple TV خود اجازه دهید داده های تجزیه و تحلیل را با Apple یا برنامه نویسان برنامه به اشتراک بگذارد ، این داده ها شخصاً قابل شناسایی نیستند. اپل می گوید ، هر داده شخصی جمع آوری شده “به هیچ وجه وارد نشده است ، از گزارش ها قبل از ارسال به اپل حذف شده است ، یا توسط تکنیک هایی مانند حریم خصوصی دیفرانسیل محافظت می شود.”
حریم خصوصی دیفرانسیل ، که نویز را به داده های جمع آوری شده تزریق می کند ، یکی از متداول ترین روش هایی است که برای داده های ناشناس استفاده می شود. در اسناد پشتیبانی (PDF) ، اپل استفاده از حریم خصوصی دیفرانسیل را شرح می دهد:
اولین گامی که ما بردیم ، خصوصی سازی اطلاعات با استفاده از حریم خصوصی دیفرانسیل محلی در دستگاه کاربر است. هدف از خصوصی سازی اطمینان از اینکه سرورهای اپل داده های روشنی دریافت نمی کنند. شناسه های دستگاه از داده ها خارج می شوند و از طریق یک کانال رمزگذاری شده به اپل منتقل می شوند. سیستم تجزیه و تحلیل اپل مشارکتهای خصوصی متفاوتی را کاهش می دهد و آدرس های IP و سایر ابرداده ها را رها می کند. مرحله نهایی تجمع است ، جایی که سوابق خصوصی برای محاسبه آمار مربوطه پردازش می شوند و آمار کل سپس با تیم های مربوط به اپل به اشتراک گذاشته می شود. هر دو مرحله مصرف و تجمع در یک محیط دسترسی محدود انجام می شود ، بنابراین حتی داده های خصوصی شده به طور گسترده برای کارمندان اپل قابل دسترسی نیستند.
اگر با Apple TV خود از یک حساب اپل استفاده کنید ، چه می کنید؟
یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید ، سیاست حفظ حریم خصوصی اپل در مورد حساب های اپل ، قبلاً Apple IDS است.
[ad_2]
لینک منبع
Leave a Reply