کد خبر : 209575
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1404 - 19:02

به روزرسانی های سخت افزاری رایگان بی پایان شرکت پوشیدنی خیلی خوب بود

به روزرسانی های سخت افزاری رایگان بی پایان شرکت پوشیدنی خیلی خوب بود

Whop محتوا را منتشر کرد که مطمئناً تأثیرگذاری و متقاعد کردن مردم به خرید محصول بود ، که به وضوح اظهار داشت که ارتقاء رایگان وجود داشته است. این برداشته شده است که گویی هرگز اتفاق نیفتاده است. … شما نمی توانید یک محصول اشتراک را بفروشید و وعده های آینده را تهیه کنید ،



Whop محتوا را منتشر کرد که مطمئناً تأثیرگذاری و متقاعد کردن مردم به خرید محصول بود ، که به وضوح اظهار داشت که ارتقاء رایگان وجود داشته است. این برداشته شده است که گویی هرگز اتفاق نیفتاده است. …

شما نمی توانید یک محصول اشتراک را بفروشید و وعده های آینده را تهیه کنید ، یک دسته از فروش ایجاد کنید و سپس آن مزایای تبلیغاتی را از بین ببرید.

سخنگوی Whoop با رسیدن به اظهار نظر ، به Ars Technica گفت که وعده های ارتقاء رایگان فقط مربوط به پرتاب های قبلی است.

با این وجود ، یکی دیگر از کاربر Reddit ، ویوپ را به انجام “طعمه و سوئیچ” متهم کرد و یک سوم گفت: “فقط هفته اول خود را با Whoop 4.0 گذراندم و همه آنچه را که امروز به آن رسیده است ، می بینم. به نظر می رسد که من برمی گردم و در حال حاضر از شرکت دور می شوم.”

بیانیه ای که توسط نماینده Whop به اشتراک گذاشته شده است اضافه شده است:

با راه اندازی Whoop 5.0 ، ما تلاش کرده ایم تا افراد بیشتری را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهیم و هم اکنون سه طبقه عضویت را ارائه می دهیم ، از جمله کمترین قیمت ما تا کنون با Whot One در ۱۹۹ دلار. Whoop 4.0 همچنان به پشتیبانی خود ادامه خواهد داد و اعضای آن ویژگی های جدیدی را در عضویت اوج ما دریافت می کنند.

تنظیم

چهره Whoop یک داستان به طور فزاینده ای رایج است زیرا شرکت هایی که در طول شوق اولیه اینترنت اشیاء (IoT) راه اندازی شده اند ، ایده ای واضح تر از آنچه برای ماندن در تجارت باید انجام دهند ، دریافت می کنند. علاوه بر تغییر رویکرد خود در مورد به روزرسانی ها ، WhoP قبلاً فروش اشتراک ماهانه به مشتریان جدید را متوقف کرده بود. در عین حال ، دستگاه های جدید آن دارای ویژگی های پیشرفته تری از جمله قابلیت های ECG و ادعاهای طولانی تر باتری هستند که احتمالاً به هزینه های مرتبط می افزایند.

پوشیدنی ها نوعی اسباب بازی نسبتاً جدیدی هستند و برخی از بنگاهها مانند Whoop هنوز در تلاشند تا بهترین راه برای کسب درآمد با آنها را بفهمند. این ممکن است به معنای خرید متفاوت از یک دهه قبل باشد. مشتریان Whoop باید تصمیم بگیرند که آیا پیشنهادات شرکت ارزش برخورد با استراتژی به روز شده و تغییرات احتمالی آینده را دارد یا خیر.



لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دریافت سریع کد اقتصادی

خرید دیزل ژنراتور ولوو

آزمایش دی ان ای برای اثبات فرزند

ایمپلنت دندان توسط پروفسور آرش عزیزی

ترک زولپیدم

چگونه پینگ بازی را کاهش دهیم؟

پالت پلاستیکی

ثبت شرکت

چوب پلاست

گرماتاب

سرویس چوب و لوازم خانگی رو گرون نخر

زيرنويس فيلم‌ها و سريال‌ها

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

خرید دمپایی عمده

خرید رپورتاژ آگهی